Amennyiben ön valamilyen harmadik félnél levő, tipikusan ingyenes email szolgáltatást használ (tipikusan gmail, freemail, stb.) és levelezésnél ezt a fiókot szeretné feladóként használni, akkor szinte biztosan fel fognak merülni problémák a levelek megérkezésével kapcsolatban. Sajnos ez esetben nem nagyon tudunk mit tenni. A Gmail.com szigorított a levélbefogadási szabályain és a helytelen SPF rekordú domainneket visszadobja. Azonban nem sok esélyt látunk, hogy pl. a Gmail szolgáltató bármilyen külső SMTP szolgáltató adatait felvegye a domainje SPF rekordjai közé. (Mint például a miénket) 🙁
Az egyedüli megoldás, hogy a @gmail.com -val történő levelezés során a gmail.com SMTP szerverét használja a levélküldéshez vagy a gmail webes felületét.
Ellenben, ha van saját domain neve, akkor annak a beállításaiban felveheti a mi SPF rekordunkat és így tudja azzal a domain névvel, mint feladóval használni az SMTP szolgáltatásunkat.
Amennyiben még nincs domain neve, ennek a létrehozásában és a teljes ügyintézésben is tudunk önnek segíteni.